۵۵ هکتار اراضی در اردبیل رفع تصرف شد
نوشته شده توسط : شیما شریفی

فرهاد احدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ارزش اراضی رفع تصرف شده در مناطق مختلف استان اردبیل ۲۳۶ میلیارد تومان بوده که با قیمت‌گذاری کارشناسی محاسبه ارزش اراضی رفع تصرف شده به انجام رسیده است.

قیمت ژئوممبران

وی به فعالیت چهار ساله یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اشاره کرد و گفت: در گام اول برگزاری دوره‌های ضابطین دادگستری با دعوت از مسئولان قضائی استان و همچنین تأمین تجهیزات مورد نیاز برای نیروها انجام شده تا در انجام مأموریت مشکلی در گشت‌های حفاظت اراضی نداشته باشند.

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل به تجهیز سه دستگاه خودروی گشت حفاظت اراضی به سیستم جی.پی.اس و تأمین چراغ گردون و صدور مجوز کارت تردد خودروها از طریق پلیس پیشگیری اشاره کرد و افزود: در کنار ارتقا توان خودرویی و نیروی انسانی سعی کردیم تا با راه‌اندازی گشت‌های حفاظت اراضی به صورت شبانه‌روزی با ۲۰ نفر نیرو در خدمت هموطنان باشیم.

کثرت تصرف اراضی ملی در ۷ شهرستان اردبیل

این مسئول تصریح کرد: در هفت شهرستان استان مسئولان یگان حفاظت تلاش می‌کنند تا با همکاری فرمانداران و مسئولان انتظامی و قضائی جلوی تخلفات احتمالی را گرفته و با تصرف اراضی ملی برخورد کنند.

احدی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در چهار سال گذشته در ۲۶۶ مرحله عملیات رفع فوری تصرف اراضی و اجرای احکام مراجع قضائی با بهره‌گیری از توان همکاران و مأموران انتظامی و یگان امداد انجام شده تا رفع تصرف و خلع ید از ۲۵۹ هکتار از اراضی مرغوب متعلق به اداره کل راه و شهرسازی استان به ارزش ۹۰۵ میلیارد تومان انجام شود.

قیمت ورق ژئوممبران

وی نمونه این رفع تصرف را از اراضی ملی مربوط به شهرهای پارس‌آباد و اردبیل اعلام کرد و ادامه داد: رفع تصرف از اراضی ۳۸ هکتاری شهرستان پارس‌آباد با قلع و قمع بیش از ۶۰ باب مغازه در این مدت به انجام رسیده تا اراضی برای ساخت واحدهای مسکونی در اختیار راه و شهرسازی استان و شهرستان قرار گیرد.

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان از آزادسازی محوطه اراضی ۱۰۰ هکتاری پروژه راه آهن اردبیل و تحویل آن به پیمانکاران خبر داد و اضافه کرد: در این زمینه نیز سعی کردیم تا فضای توسعه‌ای برای اجرای راه آهن اردبیل را با خلع ید از متصرفان به وجود آوریم.

رفع تصرف ۵۵۰ هکتاری با شناسایی ۴۲۶ مورد تخلف

احدی از شناسایی و تشکیل پرونده برای ۴۲۶ مورد از متصرفان اراضی در سال‌های گذشته خبر داد و بیان کرد: در این مدت ۵۵۰ هکتار از اراضی ملی و دولتی را در سطح استان اردبیل رفع تصرف کرده و پرونده‌هایی را برای پیگیری قانونی و حقوقی تشکیل دادیم که تاکنون برای بیش از ۲۵۵ هکتار از اراضی حکم رفع تصرف صادر شده است.

وی اظهار کرد: با طراحی و توزیع ۶۰ هزار بروشور و پوستر، آگاه‌سازی عمومی برای مقابله با هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی و دولتی با مشارکت و حمایت دادگستری و پلیس پیشگیری به انجام رسیده که امیدواریم نتایج آن در ارتقا آگاهی مردم و کاهش التهابات روانی در منطقه باشد.

فروش ورق ژئوممبران 

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: ما با راه‌اندازی سامانه ۱۶۵۶ در خدمت هموطنان هستیم تا با دریافت اخبار و گزارش‌های مستند و مستدل در جلوگیری و مقابله با هرگونه تصرف اراضی ملی ورود پیدا کرده و با متخلفان برخورد قانونی را داشته باشیم.

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: